14 Ağustos 2011 Pazar

arkadaşlarla iftar

Dün akşam eşimin iş yerinden arkadaşları ile iftar yaptık. Menüleri veriyorum ama iftar telaşı ile ana yemekleri görüntüleyemedim. Daha sonra hem görüntü hem tarif paylaşırım inşallah..



  • İftariyelikler


  • Tarhana çorbası


  • Yoğurtlu közlenmiş kırmızı biber salatası


  • Semizotlu domates salatası


  • Paçanga böreği  


  • Etli karnıyarık


  • Fırında tavuk baget








  • Zeytinyağlı enginar 




    • Acılı barbunya
    • Pirinç pilavı
    • Dondurmalı baklava (dondurmayı misafirlerimiz getirdi)

    YOĞURTLU KÖZLENMİŞ KIRMIZI BİBER SALATASI
    Malzemeler
    • 1 kg kırmızı biber
    • sıvı yağ
    • yoğurt
    • mayonez (arzuya bağlı)
    • tuz
    Yapılışı
    • Kırmızı biberleri fırın tepsisine dizin ve fırında közleyin
    • Fırından çıktıktan sonra dış kabuklarını soyun
    • Yapışmaz tavada biberleri çok az sıvıyağ ile önlü arkalı yaklaşık 5 dk kadar kızartın
    • Üzeri için yoğurt ve tuzu çırpın. Arzu edilirse 1-2 yemek kaşığı mayonez eklenebilir.
    • Biberleri servis tabağına alıp küçük karelere kesin,yoğurt ile servis yapın   
    Paçanga böreği ise hem eşim ve misafirler tarafından çok sevildi hem de yapımı çok kolay olduğu için çalışan kadınlar için çok pratik, tavsiye ederim..

    PAÇANGA BÖREĞİ
    Malzemeler
    • 100 gr pastırma(12 dilim)
    • 24 dilim kaşar
    • 3 yufka
    • Kızartmak için sıvıyağ
     Yapılışı
    • Yufkaları dörde bölün.
    • Üçgenin ortasına önce kaşar dilimi üzerine bir dilim pastırma üzerine tekrar kaşar koyup yufkayı sigara böreği gibi ancak kalın bir şekilde sarın 
    • Sıvıyağda kızartıp sıcak servis yapın

    En kısa zamanda diğer tarifleri de yayınlamaya çalışacağım. Şimdilik hoşçakalın...

    2 yorum:

    1. O sofralardan birinde ben de olsaydımm

      YanıtlaSil
    2. ya ben de ben de...hersey cok güzel görünüyor, bu yemeklerin üzerine bir fincan kahve ve sohbet için neler vermezdim :(

      YanıtlaSil